RAID sync

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Sat Jul 12 14:39:26 EEST 2008

V13 wrote:

> Mipos:
> a) den eixes apenergopoihseis to write caching ton diskon?

Den ekana tipota sxetiko :) htan 3 IDE diskoi (oi 2 sto idio kanali -
nai malakia alla ti na kanoume, to eftia3a argotera) kai 1 USB.
> *kai*
> b) den ekanes reboot alla shutdown?

Reboot ekana, eimai sigouros gi' auto :)
> Akomi kai me to (a) mono mporei na dimioyrgithei ayto to problima (analoga me
> to motherboard kai ton controller)
Eimai arketa sigouros oti den htan ekei to problhma. Den hmoun arketa
safhs sthn perigrafh tou ti sunebh kai ws ena ba8mo o logos einai oti
den eixa xrono gia polu debugging... Me osa kategrapsa kai osa 8umamai:

Meta to reboot, kanontas examine to array fainotan na exei mple3ei ta
mpoutia tou. O ka8e diskos eixe diaforetikh apopsh gia thn katastash kai
ton ari8mo diskwn sto array. An 8umamai kala kata th diarkeia tou sync
ta RAID5 arrays edeixnan +1 disko (basei twn index numbers sto
/proc/mdstat) ap' oti 8a eprepe na exoun.

Disclaimer: H empeiria mou me s/w raid se auth thn klimaka einai POLU
periorismenh kai ws ek toutou mporei na ekana 500 diaforetika pragmata
la8os.

H protash pou prokuptei apo ta parapanw einai: kalou kakou, an den eisai
sigouros ti paizetai kai den exeis ore3h gia mperdemata, ase to array na
teleiwsei to sync prin kaneis reboot. Nai, paganistikh magganeia einai :)

Just my 5 pence

A.