Apories FreeBSD apo xristi Debian

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Mon Jul 7 16:05:03 EEST 2008

Christos Ricudis wrote:

> ...kapote oi UNIX users htan UNIX users...

:)  Έχεις δίκιο, με ένα slackware ξεκίνησα και πριν από αυτό δεν είχα
άλλη επαφή με UNIX εκτός από κάποιο Solaris στη σχολή, αλλά εκεί δούλευα
συγκεκριμένα πράγματα σαν "απλός χρήστης".
Ευτυχώς ξεκαθάρισα γρήγορα τα πράγματα με το Unix System Administration
Handbook...
Μου αρέσει πάντως αυτός ο ξεκάθαρος διαχωρισμός βασικού συστήματος /
εφαρμογών στο BSD.