Apories FreeBSD apo xristi Debian

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Mon Jul 7 10:35:40 EEST 2008

Τον τελευταίο καιρό, που έπρεπε να ρημπούτ το σέρβερ κάθε εβδομάδα
λόγω των βαλνεραμπίλιτιζ του κέρνελ, κάποια στιγμή αναρωτήθηκα: μήπως
είμαι μ*****ς; Και τώρα που έρχονται καινούργιοι δίσκοι και θα πρέπει
να κάνω ένα μεγάλο χάρντγουεαρ απγκρέιντ σκέφτηκα μήπως το συνδυάσω.

Οι απορίες μου είναι, υποθέτω, αυτές που κάθε χρήστης Debian θα είχε
αντιμετωπίζοντας το ίδιο ερώτημα:

1) Θα θέλει όντως λιγότερη συντήρηση ο server; (για να πάρετε μια ιδέα
   τι κάνει, τρέχει bind, exim, apache2, zope+plone, django,
   postgresql, openldap, samba, nfs)

2) Υπάρχει mailing list με όλα τα security updates μαζί, όπως
   συμβαίνει στο Debian; Ή θα πρέπει να γραφτώ στη λίστα του bind, στη
   λίστα του exim, στη λίστα του apache, στη λίστα της σάμπας, κλπ.
   κλπ. κλπ.;

3) Έχει αυτόματα dependencies στην εγκατάσταση λογισμικού;

4) Τι άλλο πλεονέκτημα θα έχω και τι άλλο μειονέκτημα;