Re: [Open-source] η nokia μας έδωσε το open-source νέο της χρονιάς

Λουκάς Σταμέλλος lstamellos at gmail.com
Tue Jul 1 13:10:46 EEST 2008

Στις 1 Ιούλιος 2008 10:28 πμ, ο χρήστης

>>> 2008/6/30 Christos Ricudis <ricudis at itc.auth.gr>:

> Angelos Karageorgiou <angelos at unix.gr> έγραψε:
> Εγω θα το έβρισκα χρησιμότερο να τρώγανε μια καμπάνα πολλών ευρώ
> παρά να ηθικολογούμε.

Αυτό ακριβώς είναι η αξιολόγηση της ηθικής των επιχειρήσεων.

"Ήθος" σημαίνει  "συμπεριφορά. "Κοινώς αποδεκτή ηθική" είναι το κοινώς
αποδεκτό σύστημα συμπεριφοράς. Δεν είναι ούτε ιδεολογία, ούτε
θρησκεία, ούτε άλλο τι ανώτερο, θείο και ουράνιο. Υπάρχει ηθική και
ανήθικη επιχείρηση όπως υπάρχει ηθικό και ανήθικο άτομο, ομάδα,
κοινωνία. Τα κριτήρια μπορεί να ποικίλλουν ανά την εποχή που
εξετάζουμε αλλά υπάρχουν και είναι αποδεκτά από όλα τα ενεργά μέλη της
κοινωνίας.

Η ηθική ή ανήθικη συμπεριφορά είναι μετρήσιμη. Τα κίνητρα δεν μπορούν
να είναι ποτέ γι' αυτό και δεν κρίνονται.

Προσωπικές απόψεις πάντοτε...

Φιλικά,

Λουκάς

> [...]
> στην σκακιέρα.
>

> BTW η SUN είχε τόσο μεγάλη επιτυχία τότε 90ς γιατι όλοι οι computer science
> graduates είχαν εκπαιδευτεί σε SUN με open εργαλεία, βλέπε Microsoft σήμερα
> (χωρίς open εργαλεία. Εκανε λοιπον στροφή η SUN σε ποιό
> closed περιβάλλον ζηλεύοντας το cash flow της Microsoft, και έχασε τους
> ανθρώπους που αγόραζαν τα προϊόντα της. Τώρα ψυχανεμίζεται να τους
> ξανακερδίσει απο την IBM/INTEL/LINUX οπου έχουν καταφύγει, κάτι θα πετύχει.
> Τουλαχιστον πουσαρει τη Mysql σαν αντίπαλο της Oracle στα μικρομάγαζα.

Λουκάς Σταμέλλος
Power On -- Λύσεις Πληροφορικής για Όλους
http://www.power-on.gr