[Open-source] η nokia μας έδωσε το open-source νέο της χρονιάς

Angelos Karageorgiou angelos at unix.gr
Tue Jul 1 10:28:00 EEST 2008

Nick Demou wrote:

> Ο κάθε ένας επιλέγει τα κριτήρια που θέλει να χρησιμοποιεί τόσο για
> τους ανθρώπους όσο και για τις επιχειρήσεις. Κατά μερικούς η ηθική δεν
> είναι καν χαρακτηριστικό του ατόμου (πόσο μάλλον της επιχήρησεις). Το
> ότι ο καπιταλισμός δεν έχει ηθική δεν σημαίνει ότι εγώ, εσύ και ο
> δίπλα δεν μπορούν αν το θέλουν και το θεωρούν χρήσιμο να εισάγουν
> κριτήριο ηθικότητας όσον αφορά της ενέργειες των επιχειρήσεων. Π.χ.
> εγώ θεωρώ χρήσιμο να κρίνω την ηθική των επιχειρήσεων που αποβάλουν
> καρκινογόνες ουσίες στον Ασωπό.

Εγω θα το έβρισκα χρησιμότερο να τρώγανε μια καμπάνα πολλών ευρώ
παρά να ηθικολογούμε.

> Σε εσένα μπορεί να αρκεί να δεις τον
> ισολογισμό τους και το προϊόν τους. Εγώ μπορεί να θεωρώ αυτή σου την
> προσέγγιση ως μυωπική και ανεπαρκή.

See above

Αηδίες, η SUN είχε κάτι που το θεωρούσε competitive advantage βλέπε
JAVA. Ξαφνικά υπερκεράστηκε απο rip-offs όπως καλά ξέρετε , βλέπε JBOSS
κ.λ.π. Για να ξανακερδίσει έδαφος αποφάσισε να ανοίξει τον κώδικά της
όπως έκανε με το NFS κ.λ.π.

Πού βλέπεις κάτι το ηθικό ή ανήθικο στο παραπάνω; Είναι όλες κινήσεις
στην σκακιέρα.

BTW η SUN είχε τόσο μεγάλη επιτυχία τότε 90ς γιατι όλοι οι computer
science graduates είχαν εκπαιδευτεί σε SUN με open εργαλεία, βλέπε
Microsoft σήμερα (χωρίς open εργαλεία. Εκανε λοιπον στροφή η SUN σε ποιό
closed περιβάλλον ζηλεύοντας το cash flow της Microsoft, και έχασε τους
ανθρώπους που αγόραζαν τα προϊόντα της. Τώρα ψυχανεμίζεται να τους
ξανακερδίσει απο την IBM/INTEL/LINUX οπου έχουν καταφύγει, κάτι θα
πετύχει. Τουλαχιστον πουσαρει τη Mysql σαν αντίπαλο της Oracle στα
μικρομάγαζα.

Απόφθεγμα (tm) Code more, talk less.