Με αφορμή την "winbank" [Was: Voucher Code: 11245325932]

Giorgos Pallas gpall at ccf.auth.gr
Thu Jan 31 19:45:57 EET 2008

Giorgos Keramidas wrote:

> Νομίζω ότι εννοείς `Y * 2' και `Z * 2' αλλά η γενική ιδέα με αφήνει με
> κάπως χλιαρή άποψη.  Έχεις δίκιο, μεν, όταν λες ότι λιγότεροι admins
> συνήθως σημαίνει περισσότερο φόρτο εργασίας, αλλά έχεις πολύ άδικο όταν
> προσπαθείς να ρίξεις το φταίξιμο στην νεφελώδη και ασαφή έννοια του
> «οικονομικού συστήματος».  Δε φταίει ένα άγνωστο, απόμακρο «οικονομικό
> σύστημα» για τα λάθη που κάνει μια εταιρεία.  Από την άλλη, ούτε ο τυχόν
> φετινός CEO δε φταίει _προσωπικά_ για τα πάντα.
>
> Ακριβώς επειδή είναι δύσκολο να βρεθεί η σχέση μεταξύ μιας έννοιας όπως
> [...]

Y*2 και Χ*2 εννοούσα προφανώς. Διαφωνώ όμως πλήρως με την τοποθέτησή σου
ότι δεν φταίει 'ένα άγνωστο, απόμακρο οικονομικό σύστημα για τα λάθη που
κάνει μια εταιρεία'. Τα συμβούλια μετόχων κάθε εταιρείας δεν δίνουν
δεκάρα για patches, και botnets και παρόμοια low-level πράματα.
Νοιάζονται μόνο για τα νουμεράκια που εκφράζουν τους ισολογισμούς της
εταιρείας. Και αν ένας CEO προκειμένου να πιάσει τους στρατηγικούς
στόχους του board (αλλιώς θα αντικατασταθεί από έναν που θα τους
πιάσει), διώξει τους μισούς admins, τότε αυτό εγώ το ονομάζω νομοτέλεια
και όχι λάθος κάποιου.

Τώρα τα SOHO με τα DSL είναι τελείως άλλο πράμα, και εκεί έχουμε όντως
λάθη που γίνονται από ψηφιακά ημιαμόρφωτο κόσμο (με τη συνέργεια φυσικά
και κακού κώδικα...).

Γ.