Με αφορμή την "winbank" [Was: Voucher Code: 11245325932]

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Jan 31 19:32:59 EET 2008

On 2008-01-31 19:23, Giorgos Pallas <gpall at ccf.auth.gr> wrote:
> Δεν είναι πάντα αμέλεια και αδιαφορία. Πολλές εταιρίες που προσπαθούν
> να επιβιώσουν στον ανταγωνισμό και συγχρόνως να βγάλουν κέρδη, κόβουν
> 'περιττές' θέσεις εργασίας, και έτσι για παράδειγμα αντί να έχουν με
> βάση το μέγεθος της εταιρείας τους Χ admins, έχουν Χ/2 admins. Ε,
> αναγκαστικά patches θα γίνονται deploy κάθε Υ/2 μέρες αντί κάθε Υ
> μέρες, τα antivirus θα ενημερώνονται κάθε Ζ/2 μέρες κτλ... Άρα το
> φταίξιμο είναι όλο του οικονομικού μας συστήματος!

Νομίζω ότι εννοείς `Y * 2' και `Z * 2' αλλά η γενική ιδέα με αφήνει με
κάπως χλιαρή άποψη.  Έχεις δίκιο, μεν, όταν λες ότι λιγότεροι admins
συνήθως σημαίνει περισσότερο φόρτο εργασίας, αλλά έχεις πολύ άδικο όταν
προσπαθείς να ρίξεις το φταίξιμο στην νεφελώδη και ασαφή έννοια του
«οικονομικού συστήματος».  Δε φταίει ένα άγνωστο, απόμακρο «οικονομικό
σύστημα» για τα λάθη που κάνει μια εταιρεία.  Από την άλλη, ούτε ο τυχόν
φετινός CEO δε φταίει _προσωπικά_ για τα πάντα.

Ακριβώς επειδή είναι δύσκολο να βρεθεί η σχέση μεταξύ μιας έννοιας όπως
το «οικονομικό σύστημα» και των απτών, άμεσων αποτελεσμάτων ενός SOHO PC
με γρήγορο DSL link, που τυχαίνει να είναι μέλος μερικών botnets, ας
αποφύγουμε να «πλατειάσει» το θέμα τόσο πολύ που να χρειαστεί η βοήθεια
οικονομολόγων για να καταλάβουμε τι λέμε μεταξύ μας.