Ποια η γνώμη σας για SQLite

DJ Art djart at linux.gr
Wed Jan 30 13:27:59 EET 2008

On Wednesday 30 January 2008, George Notaras wrote:
> Απλά θέλω να συμμαζέψω κάποια πράγματα (120-150ΜΒ) μέσα σε μια
> database, στα οποία θα έχω πρόσβαση μέσω ενός πάρα πολύ απλού web
> interface.

Ε, ό,τι και να βάλεις, το ίδιο πράγμα θα είναι πάνω κάτω. Το να μετράς
και κάποια δευτερόλεπτα (παραπάνω) διαφορά όταν θα κάνεις κάποια αλλαγή
στα δεδομένα αυτά, δε νομίζω πως θα σε ενοχλήσει και ιδιαίτερα.

Επομένως, το κριτήριο επιλογής για τη συγκεκριμένη εφαρμογή είναι καθαρά
με κριτήριο του ποιά db έχεις συνηθίσει, μάθει καλύτερα, σε βολεύει
καλύτερα, στήνεται πιο εύκολα/γρήγορα, γίνεται backup πιο
εύκολα/γρήγορα, κλπ ...

> Η db θα είναι σε ένα 2ο μηχάνημα, οπωσδήποτε σε Linux και
> θα είναι για in-house χρήση.

Έτσι όπως το έγραψες, με τη γρήγορη ματιά κάποιος καταλαβαίνει πως στο
ένα μηχάνημα θα έχεις τον Apache Server και το άλλο μηχάνημα dedicated
για την DB (για υποτιθέμενη μέγιστη εκμετάλλευση των πόρων), αλλά εσύ
μάλλον εννοείς πως έχεις ένα desktop μηχάνημα και ένα παλιό/αρχαίο
μηχάνημα το οποίο το θεωρείς ως server και εκεί πέρα θα βάλεις να
κρατάει αυτά τα 120/130 mb δεδομένων :)

Προσωπικά, θα του έβαζα το κλασσικό περιβάλλον LAMP, Apache/PHP + Mysql.
παρόλο που η περίπτωσή σου μοιάζει ιδανική για SQLite. Κι αυτό διότι σε
όλες τις διανομές είναι πλέον στημένα αυτά τα 3, έτοιμα προς χρήση,
χωρίς ιδιαίτερο προβληματισμό και επειδή αν μεθαύριο σου έρθει να
πετάξεις και ένα drupal ή ένα mediawiki επάνω του για δοκιμές, πάλι δε
θα χρειστεί να προβληματιστείς και ιδιαίτερα όσον αφορά την DB (κοινώς,
δουλεύουν όλα αυτά και σε mode "αυτόματου πιλότου").

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?