Ποια η γνώμη σας για SQLite

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed Jan 30 13:00:23 EET 2008

On Wed, 2008-01-30 at 12:46 +0200, Michael Iatrou wrote:

> Η απάντηση είναι «εξαρτάται».
>
> Τι και πόσα δεδομένα, σε τι περιβάλλον, με τι workload κλπ κλπ.

Απλά θέλω να συμμαζέψω κάποια πράγματα (120-150ΜΒ) μέσα σε μια database,
στα οποία θα έχω πρόσβαση μέσω ενός πάρα πολύ απλού web interface. Η db
θα είναι σε ένα 2ο μηχάνημα, οπωσδήποτε σε Linux και θα είναι για
in-house χρήση.

> Αν θες κάτι απλό, compact, cross-platform, με ελάχιστες απαιτήσεις σε
> maintenance και αξιοπρεπέστατο performance, IMHO η SQLite είναι ιδανική.

Πολύ παλιά είχα δοκιμάσει και Apache/MySQL σε Windows με επιτυχία. Το
αναφέρω μόνο ως πληροφορία, επειδή δεν υπάρχει ούτε μια στο
δισεκατομμύριο να χρησιμοποιήσω windows σε μηχάνημα που υποτίθεται ότι
είναι server.

> Αν ψάχνεις καινούριο backend για το Slashdot, καλύτερα ξέχνα το.

Θα είχε απίστευτο ενδιαφέρον, αλλά όχι. :)