Φορητοι κ Σβηστα

Panos DEMIRIS d7panic at eexi.gr
Wed Jan 30 11:41:57 EET 2008

Κύριοι,
προσπαθώντας να βρώ φορητο Η/Υ απο 500-700 € στα πιο γνωστα eshops βρήκα
μονο μια εταιρεία που τα παραδίδει χωρίς λειτουργικό . Ολες οι υπόλοιπες
τα δινουν με το γνωστό λειτουργικό .
Θεώρησα ότι αυτό αντιτίθεται στους κανονες περί προστασίας του
καταναλωτή, είναι αντίθετο στην προσωπική μου τεχνολογική ανάπτυξη
διαμέσου πειραματισμού μου στα λειτουργικά συστήματα, ορθότερο δε κατά
την άποψή μου θα ήταν, να τα παραδιδουν χωρίς λειτουργικό και να μου
προτείνουν το γνωστό . Ασχετως που εγώ θα βάλω slack .

Επικοινώνησα λοιπόν με την ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ της
Ευρωπαικής Ενωσης και ανέφερα οτι η υποχρέωση αγοράς λειτουργικού μαζί
με τον φορητό αντίκειται κατά την άποψή μου με τη
Συνθήκη ίδρυσης της ΕΕ - Μερος 3ο Πολιτικές της Κοινοτητας - Τιτλος VI
Κανονες για τον Ανταγωνισμό - Κεφάλαιο 1 Κανόνες για τον Ανταγωνισμό  -
Αρθρα 81 & 82 **.

Δεν ξέρω αν κάποιος απο σας έχει ενεργήσει ανάλογα κ' δεν είμαι νομικός,
περιμένω απάντηση τους σε 8 ημέρες και θα σας κοινοποιήσω την απάντηση .
Αν έχει κάποιος κάποια σκέψη ή έχει κάνει κάτι ανάλογο ή θέλει να κάνει,
ας επίκοινωνήσει μαζί μου
Μετα τιμής
Πάνος Δεμίρης

**http://europa.eu/eur-lex/el/treaties/selected/livre218.html#anArt1