Protasi gia programming mailing list

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Jan 24 15:03:29 EET 2008

> Προσωπικά, θα ήθελα μια λίστα στην οποία να μπορώ να ρωτήσω, χωρίς να
> χρειάζεται να απολογηθώ και χωρίς να ανησυχώ μήπως μου έρθει καμιά
> «ντομάτα», πώς θα γίνει για παράδειγμα το τάδε python script να τρέξει
> στα windows ως background process, εφόσον εκεί δεν υπάρχει η os.fork()?
> Ή πχ πώς θα έπρεπε να γραφτεί το τάδε function κάτι για να μπορεί να
> τρέχει σε 2 τελείως διαφορετικά λειτουργικά?
>
> Η ενασχόλησή μου με τον προγραμματισμό είναι τελείως «χομπίστικη», αλλά
> θα με ενδιέφερε ό,τι γράφω να παίζει και σε linux και σε windows, όταν
> [...]

Ο λόγος για τον οποίο σε μια τέτοια λίστα δεν θα γίνονται δεκτές
απορίες προγραμματισμού σε VB/MFC είναι ότι μετά μπορεί να γεμίσει
κόσμο και να μην μπορούμε να κάνουμε τη δουλειά μας. Γιατί αν 90% των
ελλήνων developers γράφουν σε Windows, μετά υπάρχει κίνδυνος 90% της
συζήτησης μιας τέτοιας λίστας να είναι για Windows, οπότε δεν θα έχει
πια ενδιαφέρον για εμάς που θέλουμε να την ξεκινήσουμε.

Αλλά αν έχεις απορία σε Python για Windows, τότε θα είσαι on topic.

Ίσως να κάτσω να γράψω charter. Υπάρχει υπόδειγμα;