Protasi gia programming mailing list

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed Jan 23 20:53:14 EET 2008

On Wed, 2008-01-23 at 18:59 +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> Ok, μέχρι τώρα έχουμε δύο προτάσεις:
>
>   * Google group
>
>   * Mailman list at hellug.gr
>
> Διάλεξε ένα από τα δύο, ξεκίνα το, και αν είναι καλό ο κόσμος θα έρθει
> από μόνος του :P

Προσωπικά, καθώς το τελευταίο 2μηνο χρησιμοποιώ και τα 2 λειτουργικά, θα
με ενδιέφερε μια λίστα για linux/windows programming. Εκ των πραγμάτων
όμως, είναι δύσκολο έως παράδοξο το HELLUG να κάνει hosting μιας τέτοιας
λίστας.

Προς το παρόν υπάρχουν πολλές απόψεις χωρίς να έχει προηγηθεί αρκετή
σκέψη. Όταν συγκεκριμενοποιηθούν οι ανάγκες του καθενός, θα φανεί και τι
είναι χρήσιμο να γίνει.

:)