Protasi gia programming mailing list

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed Jan 23 18:42:45 EET 2008

On Wed, 2008-01-23 at 16:45 +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> Προσωπικά προτιμώ το HELLUG για λίστες.  Ο mailman admin του είναι εδώ
> και ΠΟΛΥ καιρό ο Θανάσης, ο οποίος κάνει μια χαρά τη δουλειά του
> λίσταρχου, είναι αρκετά `vigilant' για να αισθάνομαι ασφαλής, και το
> mailman δεν αναγκάζει τον κόσμο να χρησιμοποιεί web browser για να
> γράφει email (με όλα τα άσχημα που αυτό φέρνει συνήθως, όπως π.χ. τα
> email που στέλνουν πολλοί χρήστες όταν δεν ξέρουν ότι το web interface
> κάνει βλακείες με το charset[1]).
> [1] http://lists.hellug.gr/pipermail/migrate2linux/2008/004666.html

Εντάξει, μην περιμένεις εγώ να πλέξω το εγκώμιο του
DJ-με-τσιμπάει-μύγα-και-βγάζω-αυθαίρετα-συμπεράσματα-Art.

:)

Όσο για το google-groups, δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσει κανείς το web
interface για να στείλει μήνυμα σε κάποια λίστα. Μπορεί κάλλιστα να
στείλει μήνυμα στη διεύθυνση email της λίστας, όπως ακριβώς και στο
mailman (και σε άλλα list managers). Για να πω την αλήθεια, είμαι
γραμμένος μόνο σε ένα πολύ low-traffic google group, αλλά νομίζω ότι
λειτουργεί ακριβώς έτσι.

> Επειδή υπάρχει ενδιαφέρον, εγώ προτείνω να κάνουμε το εξής:
>
>   * Αποφασίζετε όνομα για τη λίστα, π.χ. unix-programming at lists.hellug.gr

Είναι κατατοπιστικός τίτλος για λίστα.

>   * Γράφει κάποιος ένα `mailing list charter', που λέει τι είδους θέματα
>     θέλει να φιλοξενούνται στη λίστα.
>
>   * Το στέλνει στη λίστα sysadms at hellug.gr

Προσωπικά, θα ήθελα μια λίστα στην οποία να μπορώ να ρωτήσω, χωρίς να
χρειάζεται να απολογηθώ και χωρίς να ανησυχώ μήπως μου έρθει καμιά
«ντομάτα», πώς θα γίνει για παράδειγμα το τάδε python script να τρέξει
στα windows ως background process, εφόσον εκεί δεν υπάρχει η os.fork()?
Ή πχ πώς θα έπρεπε να γραφτεί το τάδε function κάτι για να μπορεί να
τρέχει σε 2 τελείως διαφορετικά λειτουργικά?

Η ενασχόλησή μου με τον προγραμματισμό είναι τελείως «χομπίστικη», αλλά
θα με ενδιέφερε ό,τι γράφω να παίζει και σε linux και σε windows, όταν
αυτό είναι δυνατό, γι' αυτό και τα συγκεκριμένα παραδείγματα ερωτήσεων.

:)