Device owner

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Tue Jan 22 08:56:08 EET 2008

George Notaras wrote:

> Ό,τι και να δοκιμάσω δουλεύει... Δεν μπορώ να καταλάβω τι συνέβαινε
> τότε... Αν υπολογίζω σωστά, όταν έκανα τη συγκεκριμένη ρύθμιση είχα
> Fedora 7, αλλά και πάλι αυτό δεν σημαίνει κάτι. Κοίταξα το changelog του
> rpm πακέτου, αλλά δεν είδα κάποια αναφορά σε σχετικό bug.

<distro war flamebait>
	E μα και εσύ... Fedora... ts ts. Βάλε εκεί να Gobolinux να σιάξεις...
:-P. Ειδικά όταν δεις το ηθελημένο rootkit patch που κάνουν οι τύποι θα
έρθεις στα σύγκαλά σου....
</distro war flamebait>

> Anyway, το ξεπέρασα (αν και με προβλημάτισε ιδιαίτερα)
> :P

Χαίρομαι... Χαίρομαι...

<jumping to conclusions>
	άρα συμφωνείς πλέον,λέω εγώ τώρα ..., μαζί μου ότι είναι 			σωστότερο
να βάζουμε τους κανόνες στο τέλος. Σωστά ;
</jumping to conclusions>

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074