Device owner

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Jan 21 18:46:25 EET 2008

On Mon, 2008-01-21 at 14:28 +0200, George Notaras wrote:

> Ερρ... γκουχ.. γκουχ... κι εδώ παίζει... Μυστήρια πράγματα!! Δεν μπορεί
> να μου φάνηκε! Όταν το δοκίμαζα, τα permissions του ttyS0 ήταν root/uucp
> 0600, δηλαδή κρατούσε μόνο το mode που όριζα... Ούτε κι εγώ θυμάμαι πόσα
> reboot είχα κάνει!

Ό,τι και να δοκιμάσω δουλεύει... Δεν μπορώ να καταλάβω τι συνέβαινε
τότε... Αν υπολογίζω σωστά, όταν έκανα τη συγκεκριμένη ρύθμιση είχα
Fedora 7, αλλά και πάλι αυτό δεν σημαίνει κάτι. Κοίταξα το changelog του
rpm πακέτου, αλλά δεν είδα κάποια αναφορά σε σχετικό bug.

Anyway, το ξεπέρασα (αν και με προβλημάτισε ιδιαίτερα)
:P