Κύρωση συμφωνίας με Microsoft για τις δημοσιες υπηρεσιες

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Fri Jan 18 18:02:22 EET 2008

On Friday 18 January 2008 12:30:33 Db0 wrote:
> Μου αρέσει που μας δίνουν την καταπληκτική έκπτωση του 20%...δηλαδή
> 80% παραπάνω απο το ελεύθερο λογισμικο
>
> Το μόνο καλό είναι εδω:
> "Σημειώνεται ότι οι προμήθειες του λογισμικού θα γίνονται σε κάθε
> περίπτωση μέσω διαγωνισμών, σύμφωνα με τη νομοθεσία της Ελλάδας και
> της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τις δημόσιες προμήθειες. Επομένως, η
> συμφωνία συνδυάζει άμεσα οικονομικά οφέλη με πρόσθετα ανταποδοτικά
> οφέλη για την Ελλάδα."

Η υποτιθέμενη έκπτωση 20% προκύπτει μόνο από δελτία τύπου του
υπουργείου, αιτιολογική έκθεση, και προφορικές δηλώσεις της Microsoft
στη Βουλή. Η συμφωνία και το νομοσχέδιο δεν γράφουν τίποτε σχετικό,
παρά μόνο ότι η έκπτωση θα εξαρτηθεί από τον όγκο της προμήθειας.

Η παράγραφος που παρατέθηκε παραπάνω σχετικά με διαγωνισμούς κλπ.
είναι κουραφέξαλα που επίσης προκύπτουν από τις δηλώσεις της
κυβέρνησης και δεν έχουν καμία σχέση με το τι γράφει το νομοσχέδιο και
η συμφωνία.

Θα γράψω περισσότερα σχετικά με αυτά τα ζητήματα αργότερα που θα έχω
λίγο χρόνο, στο http://www.ffii.gr/.  Ήδη υπάρχει πολύ υλικό εκεί.
Έχουν γίνει και συζητήσεις σε άλλες λίστες, π.χ. στην
public at lists.hellug.gr, γιατί για την παρούσα λίστα αυτό θεωρείται
off-topic, αν και άλλη φορά καλό είναι να ενημερώνουμε όταν υπάρχουν
τέτοια ζητήματα.