Slackpack Package Manager

Mystical Groovy djzet1 at otenet.gr
Fri Jan 18 13:58:21 EET 2008

Καλησπέρα σας!

είμαι σε μια πολύ ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω οτι ο διαχειριστής πακέτων για το Slackware Linux τελείωσε επιτιχώς.
για αρχή

Διαθέτει ένα φιλικό GUI και απλοποιεί την εγκατάσταση/απεγκατάσταση και αναβάθμισει πακέτων του slackware (.tgz) επείσης μπορεί να  μετατρέψει απο .rpm. σε .tgz

σκόπευα να βάλω επιλογή για μετατροπή απο .deb σε .tgz μέσο ενός shell script που βρήκα στο internet αλλα βιαζόμουν τόσο πολύ να το εκδώσω που άφησα αυτήν την επιλογή για την επόμενη έκδοση του Slackpack. (πιστέψτε με δεν θα αργίσει πολυ..)

το link για την ιστοσελίδα του slackpack θα είναι
http://slackpackpkgman.sourceforge.net

για να κατεβάσετε το slackpack ή το πακέτο με τον πηγαίο κόδικα ακολουθήστε τον σύνδεσμο:
https://sourceforge.net/project/platformdownload.php?group_id=214969&sel_platform=6321

οι απανταχού slackwareάδες παρακαλώ να το δοκιμάσουν και να μου που γνώμες! :)
ο,τι bug βρήτε μην διστάσετε να με ενημερώσετε :)