Mixanima dyskoleyetai na fortwsei grub

P. Christeas p_christ at hol.gr
Tue Jan 15 15:03:09 EET 2008

On Τρίτη 15 Ιανουάριος 2008, Antonis Christofides wrote:
> Όταν τελειώσει το Power-On Self Test, εμφανίζεται μια κενή μαύρη οθόνη
> με ένα κέρσορα να αναβοσβήνει. Συχνά μένει εκεί για πάντα (μέχρι να το
> reset, οπότε μπορεί πάλι να συμβεί το ίδιο). Έχω την αίσθηση ότι αν
> παίξεις με το CDROM (ανοίγοντάς το και κλείνοντάς το), τότε αυτό ίσως
> να βοηθάει το μηχάνημα να προχωρήσει.

Αν μου έλεγες ότι είχε 2 πράγματα πάνω στο IDE, θα σου έλεγα ότι είναι μεταξύ
τους. Μου έχει συμβεί όμως να καθυστερεί αρκετά ένα μηχάνημα, όταν βάζεις
slave χωρίς master στο IDE ή κάνεις κάτι στραβό με τα jumpers.
Στο BIOS, έχει τίποτα περίεργες ρυθμίσεις για τους controllers (IDE σαν
PATA, "compatibility mode" κλπ.; )