Mixanima dyskoleyetai na fortwsei grub

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Tue Jan 15 14:19:11 EET 2008

Γεια σας,

έχω ένα βοηθητικό σέρβερ, Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.60GHz, που έχει
μέσα έναν IDE και ένα SATA.  Μπουτάρει από τον IDE. Έχει λοιπόν το
εξής κουφό σύμπτωμα.

Όταν τελειώσει το Power-On Self Test, εμφανίζεται μια κενή μαύρη οθόνη
με ένα κέρσορα να αναβοσβήνει. Συχνά μένει εκεί για πάντα (μέχρι να το
reset, οπότε μπορεί πάλι να συμβεί το ίδιο). Έχω την αίσθηση ότι αν
παίξεις με το CDROM (ανοίγοντάς το και κλείνοντάς το), τότε αυτό ίσως
να βοηθάει το μηχάνημα να προχωρήσει.

Αν το μηχάνημα καταφέρει να προχωρήσει, εμφανίζεται το

    GRUB loading stage1.5

το οποίο μπορεί να μείνει στην οθόνη για λεπτά. Μετά εμφανίζεται το

    GRUB loading, please wait

που μπορεί επίσης να μείνει στην οθόνη για λεπτά. Μετά εμφανίζεται η
οθόνη επιλογής του GRUB. Από κει και πέρα όλα δουλεύουν φυσιολογικά,
χωρίς καμιά καθυστέρηση ή ένδειξη ότι κάτι είναι στραβό.

Τι λέτε να είναι γιατρέ μου;