Device owner

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Fri Jan 11 17:26:59 EET 2008

Giorgos Keramidas wrote:

> Μπορείς να ρυθμίσεις τα permissions και τον owner του ttyS0 μέσα στο
> αρχείο `/etc/udev/rules.d/020_permissions.rules'.
>
> Εκεί που λέει:
>
>     # serial devices
>     SUBSYSTEM=="tty",                             GROUP="dialout"
>
> Εσύ θέλεις κάτι σαν:
>
>     # serial devices
>     SUBSYSTEM=="tty", MODE="0640", OWNER="keramida", GROUP="dialout"

Πολύ σωστά. Το μόνο που έχω να προτείνω είναι:

Για να μην στα κάνει μαντάρα κάποιο επόμενο upgrade που θα αλλάξει το
/etc/udev/permissions.rules (στο οποίο είναι softlink το
/etc/udev/rules.d/020_permissions.rules)
Φτιάξε ένα δικό σου αρχείο που αλφαβητικά να είναι όσο το δυνατόν πιο
χαμηλά (ίσως και ακόμη μετά το z99_hal.rules) π.χ.

z99_zemyrules.rules

Και βάλε τα rules σου. Ετσι σιγουρεύεις
1) οτι τα rules που περιέχουν ή θα περιέχουν αύριο πιθανώς επόμενα στην
λίστα αρχεία όπως το udev.rules δεν θα στα κάνουν χαλάστρα(been
there,done that) αφού κατά πάσα πιθανότητα το αρχείο σου θα είναι πάντα
τελευταίο.
2) Οτι δεν θα σου αλλάξει τα πάντα κάποιο upgrade και θα πρέπει μετά να
κάθεσαι να κάνεις diffs για να δεις ποιες είναι οι αλλαγές σου.

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074