Device owner

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Jan 11 16:57:59 EET 2008

On 2008-01-11 16:28, Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr> wrote:
> Όταν μπουτάρει το μηχάνημα (Debian stable) θέλω το /dev/ttyS0 να
> ανήκει σε άλλο χρήστη απ??? ό,τι στο root. Ποιος είναι ο σωστός(ΤΜ)
> τρόπος να το κάνω?? Νομίζω πως το σύστημά μου δουλεύει με udev (ό,τι
> είναι default στο Debian stable πάντως).

Μπορείς να ρυθμίσεις τα permissions και τον owner του ttyS0 μέσα στο
αρχείο `/etc/udev/rules.d/020_permissions.rules'.

Εκεί που λέει:

    # serial devices
    SUBSYSTEM=="tty",                             GROUP="dialout"

Εσύ θέλεις κάτι σαν:

    # serial devices
    SUBSYSTEM=="tty", MODE="0640", OWNER="keramida", GROUP="dialout"