Δυναμική ip με δικό μου Domain Name

Giannis Vrentzos gvre at gvre.gr
Thu Jan 10 14:25:49 EET 2008

Konstas Marmatakis wrote:
> Γεια σας,
> Έχω φτιάξει ένα site για εκπαιδευτικούς και πειραματικούς λόγους, με
> δυναμική ip. Όμως, επειδή το όνομα χώρου που δίνει ο παροχέας dyndns
> είναι δύσκολο και μακροσκελές, αποφάσισα να χρησιμοποιήσω ένα όνομα
> τύπου .gr. Θα ήθελα να ρωτήσω τί ρυθμίσεις να κάνω στο webserver για να
> χρησιμοποιήσω το νέο όνομα και αν χρειάζεται κάποια άλλη ρύθμιση.
> Χρησιμοποιώ ubuntu 7.10.
>

> Ευχαριστώ

Αρχικά χρειάζεσαι ένα name server που θα έχει εγγραφές για το domain
σου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποια δωρεάν υπηρεσία dns[0] ή να την
αγοράσεις από κάπου.

1. Δημιουργείς ένα CNAME για το www.name.gr[1] το οποίο θα δείχνει στο
dyskolo_kai_makroskeles.dyndns.org

2. Φτιάχνεις ένα vhost[2] στον Apache με ServerName www.name.gr

3. Δηλώνεις στον καταχωρητή από τον οποίο αγόρασες το domain σου τον
name server για το domain name.gr

4. Restart τον Apache και είσαι έτοιμος :)

[0] http://www.sitelutions.com/
[1] Μπορείς να φτιάξεις ένα name.gr CNAME στο
dyskolo_kai_makroskeles.dyndns.org και μετά ένα www.name.gr CNAME στο
name.gr. Στην περίπτωση αυτή βάζεις και ένα ServerAlias name.gr στον Apache
[2] http://httpd.apache.org/docs/1.3/vhosts/name-based.html