Δυναμική ip με δικό μου Domain Name

Aggelis Giorgos gaggelis at cs.teiath.gr
Thu Jan 10 22:30:48 EET 2008

Konstas Marmatakis wrote:
> Γεια σας,
> Έχω φτιάξει ένα site για εκπαιδευτικούς και πειραματικούς λόγους, με
> δυναμική ip. Όμως, επειδή το όνομα χώρου που δίνει ο παροχέας dyndns
> είναι δύσκολο και μακροσκελές, αποφάσισα να χρησιμοποιήσω ένα όνομα
> τύπου .gr. Θα ήθελα να ρωτήσω τί ρυθμίσεις να κάνω στο webserver για να
> χρησιμοποιήσω το νέο όνομα και αν χρειάζεται κάποια άλλη ρύθμιση.
> Χρησιμοποιώ ubuntu 7.10.
>

> Ευχαριστώ
>
>                                                                                                 --
>                                                                                                 K. Marmatakis
>                                                                                                 Symi
> [...]
Επειδή δεν καταλάβα καλά στο mail σου για το τι έχεις κ το τι θέλεις να
κάνεις.
Το domain που λες .gr το αγόρασες ή αναφέρεσαι σε κάποιο domain που σου
προσφέρει η υπηρεσία dyndns όπου έχει την κατάληξη .gr
Σε ρωτάω γιατί έχει σημασία αυτό.
Πάντως όταν χρησιμοποιείς domain του dyndns δεν χρειάζεται να προσθέσεις
κάτι στις ρυθμίσεις του webserver σου αρκεί να κάνεις forward την πόρτα
80 σε περίπτωση που έχει router και να έχεις ρυθμίσει το dyndns από το
router σου αν υποστηρίζει τέτοια υπηρεσία διαφορετικά χρειάζεσαι ένα
ddclient software. Υπάρχει και για Windows και για Linux.
Σε περίπτωση που έχεις αγοράσει domain της μορφής www.name.gr και δεν
έχεις static ip εδώ τα πράγματα μπερδεύουν.

Υπάρχουν υπηρεσίες επι πληρωμή όμως που ανανεώνουν την dynamic ip σου
στο domain που κατέχεις.