Virtual machines

Christos Cheretakis xalkina at otenet.gr
Fri Feb 29 15:32:35 EET 2008

basOS G wrote:
>  Οντως η oracle ειναι αυτο που ειναι: καλή σε συγκεκριμένο περιβάλλον
> και με συγκεκριμενη νοοτροπια. Η αρχική σκέψη είναι :αν η ειφαρμογη δεν
> ειναι τοσο μεγαλη γιατι να πληρωνεις ενα σωρο σε μια εταιρια που νομιζει
> οτι ειναι η μονη κατασκευάστρια συστημ. βάσεων. Ασε που το setup τους

   Γιατί, για παράδειγμα, μπορεί την εφαρμογή να μην την έχεις φτιάξει
εσύ, αλλά κάποιος άλλος και να δουλεύει με Oracle και μόνο κι εσύ
καλείσαι να την κάνεις να δουλεύει...

> για linux στην 10.2 εκδοση ειναι οσο δε παει σκατα. Δεν καταφερα να την
> κανω να σηκωθει σε debian. Επισης o editor για sql scripts που εχει,

   Εγώ μια χαρά τον βλέπω τον installer. Στο manual το λέει βέβαια πως
δουλεύει μόνο σε RHEL & SuSE... Σε debian τρέχει μόνο η XE, αλλά κι αυτή
απαιτεί sid, κι όχι stable. Αν βέβαια ήσουνα πιο τυχερός (ή είχες τις
εσωτερικές πηγές που κατά πάσα πιθανότητα είχαν οι παρακάτω κύριοι),
ίσως να σου 'χε "κάτσει" και σε debian:

http://www.togaware.com/linux/survivor/Oracle_10g.shtml

http://www.penlug.org/twiki/bin/view/Main/DebianSargeNetinstOracleInstall

http://edin.no-ip.com/html/?q=oracle_database_11g_release_1_apache2_2_zend_core_oracle_v_2_debian_etch_howto

   Και για να εξηγούμαι, δεν τα έχω δοκιμάσει τα παραπάνω, απλά τα βρήκα
εδώ: http://www.oracle.com/technology/tech/linux/install/index.html .
Όλα τα παραπάνω είναι unsupported, βεβαίως-βεβαίως...

> [...]
> Εμεις σαν αποδεκτες και αγοραστες των προϊοντων τους γιατι να τους
> στηριξουμε; Γιατι να τους στηριξεις τη στιγμη που υπάρχουν ένα σωρο
> σοβαρές πρωτοβουλίες που αντιλαμβάνονται πιο συλλογικά το development
> και αφήνουν την πραμάτια τους σε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται;  Που δεν
> προσπαθούν να σε "πείσουν" μέσω του αποκλεισμού άλλων συνεργαζόμενων
> λογισμικών με την εφαρμογή τους, να πηγαίνεις απο εταιρία σε εταιρία
> μέσα σε ένα lobby οπου μια χαρα τα βρίσκουν; Που ,που,.....
> Γιατι να μη στηρίξουμε αυτό που μπορούμε να επιρεάσουμε και να
> εξελίξουμε οι ίδιοι ωστε να γίνει καλλίτερο;

   Διότι, ανεξαρτήτως του σε ποιό κόσμο ζούμε εμείς, οι πελάτες ζουν
στην πραγματικότητα. Κι εκεί υπάρχουν άπειρα πράγματα γραμμένα για/σε
Oracle. Μέχρι μια open source βάση να πλησιάσει σ' αυτά που κάνει η
Oracle, δε νομίζω ότι υπάρχει άλλη επιλογή.

   Όπως όλα τα μεγάλα μαγαζιά, έτσι και η Oracle κινείται αργά στα
θέματα του open source. Πριν 10 χρόνια που έβγαλαν την 8.0.5 ήταν
περίεργο, σήμερα όλα τους τα προϊόντα τρέχουν σε Linux. Όταν η Sun δίνει
πλέον σχεδόν τα πάντα με GPL, όταν η Microsoft δίνει τα embedded με open
source license, κάποια στιγμή κι η Oracle θα κάνει ένα βήμα μεγαλύτερο
από το OCFS, ή το OCI. Μέχρι τότε εμείς θα μπορούσαμε να στέλνουμε
patches στην MySQL ή στην Postgres --αλλά δε στέλνουμε, σωστά;

	Χ/

--
Q: Because it reverses the logical flow of conversation.
A: Why is putting a reply at the top of the message frowned upon?