Virtual machines

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Feb 29 15:17:13 EET 2008

On 2008-02-29 14:24, basOS G <noxelia at gmail.com> wrote:
> Οντως η oracle ειναι αυτο που ειναι: καλή σε συγκεκριμένο περιβάλλον
> και με συγκεκριμενη νοοτροπια. [...]

Αρνούμαι να ασχοληθώ με ένα ακόμα top-posted email.

> ΥΓ. Μια χαρα ειναι το quote . εγω το μπερδεψα . Ειχα ξεχασει να κανω cc στο
> πρωτο εμαιλ που εστειλα στον ερωτοντα οποτε και εστειλα ενα δευτερο με
> forward....Μη βαρας ντε.
>
> Αυτο με το top bottom δεν καταλλαβα τι σημαινει. Δεν αλλαξα το subject
> του mail παντως.

Σημαίνει ότι γράφεις την απάντησή σου *ΠΑΝΩ* από το κείμενο στο οποίο
απαντάς, αναγκάζοντάς με να πηγαίνω πάνω-κάτω για να δω το αρχικό
κείμενο.

Δες για παράδειγμα τη σελίδα:

  http://en.wikipedia.org/wiki/Top_posting

Αυτό που με πειράζει στο συγκεκριμένο email thread δεν είναι απλά ότι
χρησιμοποιείται top-posting.  Είναι ότι χρησιμοποιείται ένα μείγμα από
ό,τι στυλ κατέβει του καθενός.

Και όχι το `quoting' δεν είναι μια χαρά.  Δες για παράδειγμα πώς
φαίνεται το email σου εδώ:

  http://people.freebsd.org/~keramida/gmail-broken-quoting.html

και πρόσεξε τις γραμμές 40-57.