Virtual machines

basOS G noxelia at gmail.com
Fri Feb 29 14:24:11 EET 2008

 Οντως η oracle ειναι αυτο που ειναι: καλή σε συγκεκριμένο περιβάλλον και με
συγκεκριμενη νοοτροπια. Η αρχική σκέψη είναι :αν η ειφαρμογη δεν ειναι τοσο
μεγαλη γιατι να πληρωνεις ενα σωρο σε μια εταιρια που νομιζει οτι ειναι η
μονη κατασκευάστρια συστημ. βάσεων. Ασε που το setup τους για linux στην
10.2 εκδοση ειναι οσο δε παει σκατα. Δεν καταφερα να την κανω να σηκωθει σε
debian. Επισης o editor για sql scripts που εχει, χρησιμοποιει ενα περιεργο
στοιχειο ωστε τρεχει μονο σε Internet Explorer και οχι σε mozilla.
Εμεις σαν αποδεκτες και αγοραστες των προϊοντων τους γιατι να τους
στηριξουμε; Γιατι να τους στηριξεις τη στιγμη που υπάρχουν ένα σωρο σοβαρές
πρωτοβουλίες που αντιλαμβάνονται πιο συλλογικά το development και αφήνουν
την πραμάτια τους σε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται;  Που δεν προσπαθούν να σε
"πείσουν" μέσω του αποκλεισμού άλλων συνεργαζόμενων λογισμικών με την
εφαρμογή τους, να πηγαίνεις απο εταιρία σε εταιρία μέσα σε ένα lobby οπου
μια χαρα τα βρίσκουν; Που ,που,.....
Γιατι να μη στηρίξουμε αυτό που μπορούμε να επιρεάσουμε και να εξελίξουμε οι
ίδιοι ωστε να γίνει καλλίτερο;
Καπως ετσι ..

ΥΓ. Μια χαρα ειναι το quote . εγω το μπερδεψα . Ειχα ξεχασει να κανω cc στο
πρωτο εμαιλ που εστειλα στον ερωτοντα οποτε και εστειλα ενα δευτερο με
forward....Μη βαρας ντε.
Αυτο με το top bottom δεν καταλλαβα τι σημαινει. Δεν αλλαξα το subject του
mail παντως.