Virtual machines

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Feb 25 03:45:26 EET 2008

On 2008-02-25 02:57, basOS G <noxelia at gmail.com> wrote:
> Βασικά πολλά υποσχόμενο είναι το XEN. Αλλα δε θα σου επιτρέψει να τρεχεις

Το quoting στον mailer σου είναι εντελώς `broken beyond repair':

Διόρθωσε το, σε παρακαλώ, και μην κάνεις `top posting' σε ένα thread που
είναι ήδη bottom-posted εδώ και μέρες.

Όσο για την Oracle vs. MySQL, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.  Δεν είναι
ακριβώς `drop-in replacement της Oracle για οποιαδήποτε εφαρμογή' η MySQL,
οπότε τέτοιου είδους αφορισμοί είναι λίγο άκυροι.