/home backup

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Feb 25 20:41:00 EET 2008

On 2008-02-25 17:51, George Notaras <gnot at g-loaded.eu> wrote:
> Η συγκεκριμένη λύση, έστω και με ένα VM με 32ΜΒ RAM, είναι η αθλιότερη
> που θα μπορούσε να υπάρξει (ο πάτος που λέγαμε), αλλά είναι η μοναδική
> που δίνει πρόσβαση από τα Windows σε οποιοδήποτε FS μπορεί να
> αναγνωριστεί από το Linux. Φυσικά, δεν την έχω δοκιμάσει αρκετά, οπότε
> δεν μπορώ και να την προτείνω. Απλά το αναφέρω.
>
> Επομένως, για ποιο interoperability κτλ μπορούμε να μιλάμε όταν η
> πρόσβαση στα data βρίσκεται σ'αυτά τα οικτρά επίπεδα?! Χίλιες φορές να
> είχα ξοδέψει το χρόνο μου βλέποντας youtube...

Την επόμενη φορά, λοιπόν, που ένας τύπος με μικρό όνομα Steve και
επώνυμο Ball-παπάρας θα τολμήσει να πει τίποτα για `interoperability',
ξέρεις ποιόν να μουντζώσεις και με τα δύο χέρια.

Αυτό που περιγράφεις είναι κλασικό παράδειγμα της υπεροχής ενός OS που
μπορεί τουλάχιστον να *διαβάσει* από καμιά 50-αριά διαφορετικά είδη
filesystem[1].

[1] http://fxr.watson.org/fxr/source/fs/?v=linux-2.6