Υπαρχει διαθέσιμος adsl modem/router CISCO-D CISCO877-K9

Giorgos D. Pallas gpall at ccf.auth.gr
Thu Feb 21 16:46:24 EET 2008

Ντελάκης Δημήτριος wrote:

> Δεν νομίζω το πρόβλημα να ήταν στο γεγονός ότι απλά κάποιος πόσταρε
> μια αγγελία, αλλά μάλλον στο γεγονός του ιδιόμορφου εγωκεντρικού
> επιθετικογενή χαρακτήρα και ύφους του συγκεκριμένου χρήστη, που απλά
> επειδή κάποιος έκανε κάτι αντίθετο ή διαφορετικό από το σύνηθες στην
> συγκεκριμένη λίστα, προέβη σε σπίλωση της προσωπικότητας του ομιλών
> καταπατώντας ασύστολα τα πνευματικά δικαιώματα της ελεύθερης έκφρασης
> και κατά συνέπεια του ελεύθερου λογισμού, λογισμικού και όλα τα ου,
> μετατρέποντας την ύπαρξη μου στο κοινό γνωστό σε όλους τόπι κάνοντας
> [...]

Θα κάνω αυτόκλητα τον διαιτητή, ώστε να μην έχουμε κανένα τεράστιο
ανούσιο thread με φαγωμάρες, και θα προσπαθήσω να συμβιβάσω τις πλευρές.
Ο μεν αρχικός poster Ντελάκης χωρίς γενικότερη παρουσία στη λίστα, μας
'πέταξε' ασάλιωτα την αγγελία του, χωρίς να πει ένα 'καλησπέρα στη
λίστα', βρε αδερφέ, έτσι για τα προκαταρκτικά, γεγονός που και εμένα με
ξένισε. Ο δε V13, μπαρούτιασε με τη μια, ίσως καταληφθείς υπο
σπαμοφοβίας αρκετά δικαίως, φοβούμενος μήπως συμβεί αυτό που γράφει ο
Ρικούδης περί τηλεγαμηστιρίου. Μετά ο Ντελάκης κατακεραύνωσε σαν τον
Martin Luther King, και ελπίζω να μην... πάει λέγοντας. Αντε ξεχάστε το.
Μην αγκαλιαστείτε κιόλας απαραίτητα, αλλά ξεχάστε το καλύτερα...

Γ.