Υπαρχει διαθέσιμος adsl modem/router CISCO-D CISCO877-K9

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Feb 21 16:42:35 EET 2008

On 2008-02-21 16:18, Ντελάκης Δημήτριος <dntel at webman.gr> wrote:
> Δεν νομίζω το πρόβλημα να ήταν στο γεγονός ότι απλά κάποιος πόσταρε
> μια αγγελία, αλλά μάλλον στο γεγονός του ιδιόμορφου εγωκεντρικού
> επιθετικογενή χαρακτήρα και ύφους του συγκεκριμένου χρήστη, που απλά
> επειδή κάποιος έκανε κάτι αντίθετο ή διαφορετικό από το σύνηθες στην
> συγκεκριμένη λίστα, προέβη σε σπίλωση της προσωπικότητας του ομιλών

«Του ομιλώντος».  Αν είναι να μας γεμίζεις το mailbox με προκλητικότατα
αρχαΐζουσες εκφράσεις, τουλάχιστον προσπάθησε να αποφύγεις τόσο προφανή
λάθη στην ορθογραφία των λέξεων.  Υπάρχουν κι ορισμένοι εδώ μέσα που
πραγματικά νιώθουν τα μάτια τους να πονάνε όταν βλέπουν τέτοια πράγματα.

> καταπατώντας ασύστολα τα πνευματικά δικαιώματα της ελεύθερης έκφρασης
> και κατά συνέπεια του ελεύθερου λογισμού, λογισμικού και όλα τα ου,

Ενδιαφέρων ο υπερφίαλος πλεονασμός, αλλά νομίζω τα παραλές λίγο :P

> μετατρέποντας την ύπαρξη μου στο κοινό γνωστό σε όλους τόπι κάνοντας
> τον χώρο αυτό να μοιάζει σαν την premier leugue.
>
> Ποδοσφαιρικά και αντιπαραθέσεις δεν επιτρέπονται στην λίστα διότι
> είναι εκτός θέματος. Παρακαλώ τον administrator της λίστας να
> διαγράψει το μέλος V13 λόγω ανάρμοστης συμπεριφοράς και άτοπων
> ισχυρισμών.

Έχεις στείλει το ίδιο email σε δύο λίστες.  Καλό θα ήταν να μας πεις
ακριβώς από ποιά λίστα ζητάς να διαγραφεί ο V13.

Αν αναφέρεσαι στην linux-greek-users πάντως, αξίζει να έχεις υπόψιν
ότι ο V13 έχει συνεισφέρει πολύ περισσότερο στη λίστα από ορισμένους
που ενοχλούνται από τη συμπεριφορά του.  Αν φύγει αυτός, ο Ρικούδης,
και μερικοί ακόμα, να είσαι σίγουρος ότι δε θα παραπονιέται κανείς αν
η λίστα γεμίσει με spam και άχρηστα email, γιατί θα είναι ήδη «νεκρή»
λίστα.