Virtual machines

Harris Kosmidhs hkosmidi at laboratorium.gr
Thu Feb 21 12:33:23 EET 2008

Alexandros Papadopoulos wrote:

> Παναγίτσα μου!

Συγκρατήσου! Που να σου πω ότι θέλω να το κάνω για να στηθεί ο IBM DB2
Content Manager V8 σε ένα virtual machine.
Πάντως ο win2003 server δουλεύει μια χαρά καθώς έχει δικιά του CPU/RAM
κτλ. Είναι σαν μια PCI κάρτα στο AS400 μόνο που είναι κανονικο PC.
> Θα πρότεινα ένα πολύ slim Linux distro με τον free-as-in-beer VMware
> Server πάνω του, αλλά εννοείται ΟΧΙ για mission-critical εφαρμογές.
> Γενικά ακόμα και ο VMware ESX server που υποτίθεται ότι είναι
> latest&greatest στο virtualization έχει διάφορα θέματα performance,
> compatibility κτλ.
>
> Για lab καταστάσεις και μόνο, ο παραπάνω συνδυασμός (Linux + vmware
> server) παίζει θεσπέσια και προσφέρει κατάσταση lab-in-a-box.

Κατα βάση Lab καταστάσεις είναι. Δεν ήξερα ότι το vmware ήταν free.
Και έστω έχω έναν quad-core (άσχετο αλλά επειδή έχω σπίτι είναι απόλαυση
να δουλεύεις Linux με quad core :-)).
Γίνεται να κάνω τις CPU dedicate στα virtual machines ή μετά πάμε σε
commercial Λύσεις; Θεωρητικά το λειτουργικό μοιράζει τα proccess στις CPU.