Virtual machines

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Thu Feb 21 12:11:01 EET 2008

2008/2/21 Harris Kosmidhs <hkosmidi at laboratorium.gr>:
> Καλησπέρα στη λίστα,
>
>  στη δουλειά μου -για διάφορους λόγους- επιλέγουν να χρησιμοποιούν
>  virtual machines για κάποια πράγματα. Πχ η Oracle Που χρειάζεται για μια
>  εφαρμογή είναι virtual PC (windows) πάνω σε ένα win2003 server o οποίος
>  είναι Hardware κάρτα σε ένα IBM AS/400. Το αποτέλεσμα είναι πολλές φορές
>  το ERP ή άλλα προγράμματα που τρέχουν στον win2003 να καθυστερούν.

Παναγίτσα μου!

>  Καθώς χρησιμοποιούνται 2-3 τέτοια virtual machines σκεφτόμουν να στηθεί
>  ένα γερό linux Μηχάνημα και πάνω σε αυτό να γίνει το virtualization. Με
>  ποια open source προγράμματα μπορεί να γίνει αυτό;

Θα πρότεινα ένα πολύ slim Linux distro με τον free-as-in-beer VMware
Server πάνω του, αλλά εννοείται ΟΧΙ για mission-critical εφαρμογές.
Γενικά ακόμα και ο VMware ESX server που υποτίθεται ότι είναι
latest&greatest στο virtualization έχει διάφορα θέματα performance,
compatibility κτλ.

Για lab καταστάσεις και μόνο, ο παραπάνω συνδυασμός (Linux + vmware
server) παίζει θεσπέσια και προσφέρει κατάσταση lab-in-a-box.

-A