/home backup

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Tue Feb 19 17:37:12 EET 2008

When the date was Tuesday 19 February 2008, George Notaras wrote:

> Μέσα στο home directory υπάρχουν πάντα πολλά άχρηστα πράγματα, πχ
> thumbnails από previews αρχείων, διάφορα χύμα downloads, αρχεία
> multimedia κτλ. Καλό θα είναι να μην συμπεριληφθούν στο backup
> χρησιμοποιώντας τα διάφορα exclude patterns που υποστηρίζει κάθε
> πρόγραμμα.

Χμ, προσωπικά, όταν κάνω restore ένα backup δεν θέλω να έχω «περίπου» ό,τι
είχα πριν, θέλω να έχω *ακριβώς* ό,τι είχα πριν (μαζί με τα thumbnails, τα
ogg/flac files κλπ).

> === off-topic
> BTW, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί σε όσα multiuser λειτουργικά έχω
> χρησιμοποιήσει δεν δίνεται αρκετή βαρύτητα στο ότι ακόμη και οι αρχάριοι
> χρήστες προτιμούν να αποθηκευουν τα multimedia αρχεία τους σε shared
> file repositories και όχι μέσα στο "home" τους ή στο "my documents" κτλ.
> ===

Γιατί αφενός οτιδήποτε ανήκει στον USER πρέπει να βρίσκεται κάτω από
το /home/USER και αφετέρου γιατί καθένας έχει προσωπικό γούστο για το πως
θέλει να οργανώνει μέσα στο homedir του τα αρχεία του.

> [...]
> πολύ περισσότερη για να γίνει το restore. Μια λύση είναι να βάλεις το
> "backup script" να σου γράφει το "restore script", αλλά προσωπικά δεν
> μου άρεσε σαν λύση.
>
> 2) Επιμονή στο tar και προσπάθεια για ψευτο-incremental backups. Αυτή τη
> φορά με το εξής σύστημα.
>
> cron.daily -- κάνει full backup των καταλόγων και στο archive δίνεται το
> όνομα: mybackup_{Sun,Mon,Tue,Wed,Thu,Fri}.tar.gz  (λείπει το Σάββατο)
> cron.weekly --  κάνει επίσης full backup, αλλά στο archive δίνεται το
> όνομα: mybackup_20080219.tar.gz  (πρόκειται για το backup του Σαββάτου)

Αλήθεια, τι μέγεθος έχουν τα tarballs και πού τα αποθηκεύεις;

--
 Michael Iatrou