fastest possible data transfer

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Thu Feb 14 12:48:31 EET 2008

Sarantis Paskalis wrote:

[snip d'etat]
> Compression και encryption για gigabit link?  Αν δεν είναι τα αρχεία
> γιγάντιες λευκές bmp εικόνες ή/και τα μηχανάκια πανίσχυρα νομίζω ότι
> μάλλον θα χειροτερεύσει η απόδοση.

Εξαρτάται... όπως ήδη ανέφερες σε μεγάλο βαθμό από το περιεχόμενο (αν
είναι π.χ. ήδη συμπιεσμένη πληροφορία τύπου JPEG, ZIP, gz, MPEG κλπ.
είναι εντελώς άστοχο να συμπιέσεις). Εάν το περιεχόμενο "σηκώνει"
συμπίεση, αρχίζει το ψάξιμο - που βρίσκεται το bottleneck? Στη CPU; στον
δίσκο; στο bus; στην κάρτα δικτύου; στο φυσικό μέσον; στο switch; σε
οποιοδήποτε από τα προηγούμενα στην "απέναντι όχθη";

Σε κάθε περίπτωση - αν δε μιλάμε για once-off εργασία είναι εξαιρετικά
σκόπιμο να το ψάξεις. Δηλώσεις-κουβέρτα του τύπου "έχεις gigabit, μη
συμπιέσεις" ή "το ssh είναι αργό, κάνε ftp" ενθαρρύνουν τον κόσμο να
εστιάζει στο δάκτυλο αντί στο φεγγάρι - κατά τη γνώμη μου πάντα.

Α.