fastest possible data transfer

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Wed Feb 13 17:20:24 EET 2008

Sarantis Paskalis wrote:
> [...]
Τώρα που βγήκε το famozo, κι η γιαγιά μου κάνει scp:
http://www.psc.edu/networking/projects/hpn-ssh/
...ανάλογα με το περιεχόμενο των αρχείων σου και την υπολογιστική ισχύ
των δύο κόμβων ίσως βελτιωθεί το effective throughput με συμπίεση-στο-φτερό.

> [...]
>
> Αν αυτό δεν συμβαίνει, τότε το μόνο overhead που μπαίνει είναι αυτό των
> επικεφαλίδων στα πακέτα (IP, TCP, ethernet).  Εκεί μπορείς να παίξεις με
> το frame size (default για Ethernet: 1500 bytes).  Οι GigE κάρτες
> υποστηρίζουν jumbo frames (9K bytes), τα οποία προσφέρουν μείωση στα
> transmitted overhead bytes (από ~3.6% σε ~0.6%), αλλά και μείωση των
> interrupts που προκαλεί η λήψη κάθε πακέτου (κατά 6 φορές).
>
> Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό να βάλεις περισσότερες GigE κάρτες σε
> κάθε μηχανάκι και να τις συνδυάσεις ως multilink PPP.

Το ML-PPP είναι εδώ τόσο σχετικό όσο και ο γάιδαρος με την κότα και το
ζουμί της. Με δύο X-OVER συνδέσεις ωστόσο μπορείς να κάνεις κάτι με
άρωμα από 802.3ad - κατά περίπτωση διάφοροι το λένε "trunking",
"bonding", "channelling" και άλλα ευτράπελα. Σε Linux πάει κάπως έτσι:
http://www.linuxhorizon.ro/bonding.html

Στις περισσότερες περιπτώσεις αν θέλεις να αξιοποιήσεις πολλαπλά links
(και έχεις switch που υποστηρίζει 802.3ad) φρόντισε να έχεις πολλαπλές
συνδέσεις.

Α.