GRUB + USB disk

Nikos Kanellopoulos kanellopoulos.nikos at gmail.com
Sun Feb 3 01:18:49 EET 2008

Μπορεί κανείς να μπουτάρει από εξωτερικό USB δίσκο με το GRUB;
Θα μου πείτε, ποιο λειτουργικό. Έστω ότι θέλω να κάνω chain loading.
(H ιδέα ήταν να δοκιμάσω το Leopard, και μόνο στον φορητό είχα
κατάλληλο hardware).
To πρόβλημα είναι ότι ενώ βλέπω τον USB δίσκο από το BIOS και μπορώ να
τον επιλέξω ως συσκευή, από το GRUB παίρνω το μήνυμα ότι δεν υπάρχει ο
δίσκος που ζητώ:
"Error 21: Selected disk does not exist"

Στο menu.lst είχα κάτι σαν:
rootnoverify (hd0,3)
chainloader (hd1,0)+1

Μήπως αυτό συμβαίνει διότι απαιτούνται drivers που εκείνη τη στιγμή
δεν έχουν φορτωθεί;

Με την εντολή grub μέσα από το linux, αν δώσω "cat (hd + TAB" μου
βγάζει ως πιθανή συμπλήρωση και τον USB δίσκο. Από το command line του
GRUB κατά το boot (πατώντας c αφού φάω τη φόλα), η ίδια εντολή βρίσκει
μόνο τον SATA δίσκο (μόνο τον hd0).

Μπορεί να γίνει κάτι;

Θυμάμαι ότι παλιά είχα καταφέρει να μπουτάρω linux από USB δίσκο (άλλο
PC, άλλος δίσκος).

Μπουτάροντας απευθείας από τον USB δίσκο, παίρνω απλά το γνωστό μήνυμα
"Operating system not found", που κι αυτό μάλλον περίεργο είναι, αφού
η εγκατάσταση του OSX φαίνεται ότι ήταν επιτυχής. Από το linux βλέπω
ότι στο /dev/sdb1 όντως υπάρχουν τα 6GB που καταλαμβάνει το Leopard.
Αλλά τα περί του Leopard είναι άλλο θέμα.

Ευχαριστώ