ΕΑΠ & Microsoft formats

John Salatas jsalatas at acn.gr
Sat Feb 2 13:36:54 EET 2008

On Friday 01 February 2008 19:52, Alexandros Papadopoulos wrote:
> Η γνωστή ιστορία... το τμήμα Πληροφορικής (!) του Ελληνικού
> "Ανοιχτού" Πανεπιστημίου καμμιά φορά "ξεχνάει" να κάνει export
> to PDF και δίνει τις εκφωνήσεις των εργασιών μόνο σε
> proprietary format.
>
> http://edu.eap.gr/pli/pli12/students.htm
>
> Θα μπορούσαμε να στείλουμε κάτι σαν διαμαρτυρία ως σύλλογος;

Ως άμεσα ενδιαφερόμενος (1ετής της πληροφορικής του ΕΑΠ) είχα
προσπαθήσει να ξεκινήσω κάτι μέσω του forum του ΕΑΠ
(http://class.eap.gr) το οποίο είναι κλειστό για το κοινό. Είχα
κάνει και ένα σχετικό post στο forum του hellug
(http://forum.hellug.gr/b26/t6/msg605/#msg605)

Ο μόνος ενδιαφερόμενος είναι cc στο email :-)

Θα με ενδιέφερε α το ψάξω λίγο αλλά δεν ξέρω πως (απο νομικής
απόψεως).