Παράξενοι χαρακτήρες σε serial console

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed Dec 10 11:44:20 EET 2008

George Notaras wrote:

> output στο desktop (Β), και χωρίς να κάνω κάποια αλλαγή, βλέπω τους
> περιέργους χαρακτήρες της φωτογραφίας. Επαναλαμβάνω ότι χθες όλα
> δούλευαν κανονικά. Στο desktop βλέπω το output με την εντολή:
>
>   socat -,raw,echo=0,crnl /dev/ttyS0,raw,echo=0,crnl

Μετά από αρκετές μέρες χρήσης της minicom αντί της socat, δεν
ξαναπαρουσιάστηκαν τα αλαμπουρνέζικα. Οπότε πιστεύω ότι ήταν θέμα
ρυθμίσεων της σειριακής, όπως είπατε.

Ευχαριστώ για τη βοήθεια.

ΥΓ: BTW, έχω ακόμη κανα-δυο σειριακές θύρες ελεύθερες και τυχαία
ανακάλυψα τα παρακάτω: http://shop.ebay.com/items/?_nkw=serial+lcd
Αν έχει κανείς εμπειρία από κάτι τέτοιο, θα ήθελα να ρωτήσω πόσο δύσκολο
είναι να προγραμματίσει κανείς το output της οθόνης. Δηλαδή μπορώ να
γράψω "HELLO" με κάποιον απλό τρόπο ή θα πρέπει να μάθω καμιά γλώσσα
προγραμματισμού από τα "βάθη" της πληροφορικής;