Κυκλοφόρησε επίσημα το Ubuntu 8.04 LTS

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Fri Apr 25 10:43:32 EEST 2008

Stavros Temertzidis wrote:

> [...]
>     <http://postmortem.csd.auth.gr/%7Egpall/versteckt/ubuntu-8.04-desktop-i386.iso>
>

>     Γ.
>

>     --
>

> Δεν ξέρω τι εννοείς. Θέλεις να πεις  ότι δεν μπορείς να κατεβάσεις το iso;
> Αν θέλεις να κατεβάσεις το iso γιατί να χρησιμοποιήσεις torrent;
> Έχει τόσα Mirrors ανά γεωγραφική τοποθεσία στο Ubuntu.com (συνήθως από
> πανεπιστήμια).
> Και εάν δεν μπορεί κάποιος να κατεβάσει από το mirror του
> Πανεπιστημίου Κρήτης (αλήθεια που
> εξαφανίστηκε το Δημοκρίτειο;) μπορεί να επιλέξει κάποιο άλλο mirror

Το Κρήτης συγκεκριμένα που ήταν το μόνο ελληνικό mirror μου έβγαζε ένα
μήνυμα ότι δεν υπάρχει το αρχείο. Κάτι άλλα πανεπιστημιακά mirrors από
όπου γενικά κατεβάζεις με κανένα MB το δευτερόλεπτο, κατέβαζαν με 20KB/s...

> Εγώ για παράδειγμα κατέβασα το iso από ένα mirror της Βουλγαρίας σε
> περίπου 3 ώρες (μου έδινε γύρω στο 40-50 mbps).

με 40-50 mbps το ίσο κατεβαίνει σε 3 λεπτά, όχι σε 3 ώρες! Κάτι άλλο θα
εννοείς... ΚΒ/s ;

Παρεμπιπτόντως, να ρωτήσω τη λίστα: KiB είναι, ή KB;