Κυκλοφόρησε επίσημα το Ubuntu 8.04 LTS

Stavros Temertzidis bullgr at gmail.com
Fri Apr 25 10:28:48 EEST 2008

> ... και φυσικά πέσαν όλοι σαν τα ζουλάπια πάνω στους servers και δεν
> κατεβαίνει με τίποτα παρά μόνο με torrent... Aυτή τη στιγμή μου το
> τραβάνε με 3,5 MB/s... Πάρε κόσμε:
>
> http://postmortem.csd.auth.gr/~gpall/versteckt/ubuntu-8.04-desktop-i386.iso<http://postmortem.csd.auth.gr/%7Egpall/versteckt/ubuntu-8.04-desktop-i386.iso>
>

> Γ.
>

> --

Δεν ξέρω τι εννοείς. Θέλεις να πεις  ότι δεν μπορείς να κατεβάσεις το iso;
Αν θέλεις να κατεβάσεις το iso γιατί να χρησιμοποιήσεις torrent;
Έχει τόσα Mirrors ανά γεωγραφική τοποθεσία στο Ubuntu.com (συνήθως από
πανεπιστήμια).
Και εάν δεν μπορεί κάποιος να κατεβάσει από το mirror του Πανεπιστημίου
Κρήτης (αλήθεια που
εξαφανίστηκε το Δημοκρίτειο;) μπορεί να επιλέξει κάποιο άλλο mirror που
βρίσκεται κοντά του.
Εγώ για παράδειγμα κατέβασα το iso από ένα mirror της Βουλγαρίας σε περίπου
3 ώρες (μου έδινε γύρω στο 40-50 mbps).

--
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10