Semi-offtopic (was: Re: split utf-8 string)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Sep 28 01:18:15 EEST 2007

On 2007-09-28 00:45, Giorgos Pallas <gpall at ccf.auth.gr> wrote:

> Μα είναι δυνατόν! Η Python έχει semantics που περιλαμβάνουν το
> indentation???

Ναι, φυσικά.  Αυτή η  αντίδραση ακριβώς λέγεται «η αντίδραση του κυνηγού
ελεφάντων, που καθώς περπατάει και σημαδεύει τον ελέφαντα μπροστά του
πέφτει σε ένα πελώριο λάκο με σκατά».

Όλοι οι άνθρωποι που ξέρω να έχουν πειράξει Python scripts, την πατάνε
την πρώτη φορά που παίζουν με το indentation.

Στην αρχή κι εγώ έβριζα.  Μετά συνειδητοποίησα ότι η Python είναι
_ΑΚΡΙΒΩΣ_ η τιμωρία που αξίζει σε κόσμο που τη βρίσκει να κάνει commit
αλλαγές που μπερδεύουν κώδικα με αλλαγές στο formatting και άρχισα να
την καταβρίσκω με την Python :-P