split utf-8 string

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Fri Sep 28 01:11:57 EEST 2007

When the date was Friday 28 September 2007, Giorgos Pallas wrote:

> Μα είναι δυνατόν! Η Python έχει semantics που περιλαμβάνουν το
> indentation???
> Τέλος πάντων, έφαγα κανά δυο tab μπρος από μια εντολή και το έκανα να
> παίξει...

Ναι, αυτό είναι θετικό feature όταν στο flame είσαι υπερ της python,
αρνητικό όταν είσαι κατά και στη γενική περίπτωση, είναι ένας εύσχημος
τρόπος να απαλλαγεί το community από τους "προγραμματιστές" που
χρησιμοποιούν το Notepad των Windows για να γράψουν κώδικα και θεωρούν ότι
το Σωστό(C) indentation είναι Κάποιου Άλλου Πρόβλημα(TM).

--
 Michael Iatrou