Re: debian-adsl2+: λάθος πακέτα από router, υπάρχει σχέση με λειτουργικό?

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Mon Sep 24 18:20:12 EEST 2007

On 9/21/07, Ilias Paraponiaris <paraponiaris at yahoo.com> wrote:
> [...]
> συγχωρείτε για την ερώτηση.
> [...]
> Τρέχω debian-testing και συνδέομαι ασύρματα. Έχω σύνδεση
> (τηλέφωνο-internet-iptv) στην [...] και
> αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα:
> Περίπου 1-2 φορές ημερησίως η ταχύτητα download ξαφνικά ελαττώνεται πάρα
> πολύ ή και μηδενίζεται (από 5800Kbps που είναι το φυσιολογικό πέφτει σε
> 0-3000Kbps), χωρίς όμως ο router να αποσυνδέεται ή να χάνει
> συγχρονισμό(!). Το πρόβλημα αποκαθίσταται ακαριαία (δηλ. η ταxύτητα
> επανέρχεται σε 5800Kbps) μόλις κάνω restart router. [...]

Να φταίει 100% το λειτουργικό το θεωρώ απίθανο. Ίσως όμως κάποια
εφαρμογή σου να πουσάρει ένα όχι και τόσο αξιοπρεπές router πέρα απο
τα όρια του (π.χ. πολλά φθηνά router κλωτσάνε αν κάνεις πάρα πολλές
συνδέσεις ταυτόχρονα - λέγε με p2p).
Σε κάθε περίπτωση όμως μπορείς ίσως να δουλέψεις μια μέρα με ένα
live-CD και να δεις τι θα συμβεί?

> Ο λόγος που θέτω το ερώτημα (αν έχει σχέση με το debian) είναι διότι ο
> τεχνικός της ΟΝ είπε ότι παρατηρεί πολλά λάθος πακέτα, τα οποία προφανώς

σου είπε τι ακριβώς εννοεί όταν λέει λάθος πακέτα?

--
Σεβασμός της ανθρώπινης ζωής και του περιβάλλοντος στην Ελλάδα:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100007_08/07/2007_233651