Re: η Microsoft χάνει την έφεση στην Ευρώπη

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Wed Sep 19 12:05:26 EEST 2007

On 9/19/07, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:
> [...]
> 2d20 reality check = 2 (critical miss)
> [...]
> Από κάτι τέτοια άρθρα, τα οποία τουλάχιστον μπορώ ο ίδιος να δω αν είναι
> ποιοτικά γραμμένα, είναι που έχω αμφιβολία αν έστω και ΜΙΑ πρόταση πέντε
> λέξεων στις εφημερίδες και τα online sites έχει όντως κάποιο ψήγμα
> σύνδεσης με την πραγματικότητα, και δεν είναι απλά ένα προχειρογραμμένο,
> άθλιο, ανορθόγραφο και ασύντακτο κατασκεύασμα που φτιάχτηκε μόνο και
> μόνο επειδή "φαίνεται καλά στο Dreamweaver" ή, ας πούμε "γεμίζει ωραία
> την πάνω-αριστερή στήλη στο InDesign".

όντως η πραγματικότητα για την πλειοψηφία των ΜΜΕ είναι αποκαρδιωτική.
Αυτός όμως είναι κι ο λόγος που επιλέγω όσο μπορώ την μειοψηφία που θα
διαβάσω αλλά και διασταυρώνω κάθε πληροφορία και πάντα ψάχνω να βρω
την πηγή (source :-) αν γίνεται. <rant> Και γιαυτό μου την σπάνε
απίστευτα τα major MME κανάλια που στις ιστοσελίδες ειδήσεων έχουν
σπάνια 1 ρημάδι link στις πηγές τους λες και μεταφέρουν το λόγο του
θεού σε μαρμάρινη πλάκα </rant> Αντίθετα έχω καταχαρεί αρκετές φορές
με την κάλυψη ειδήσεων από αξιόλογα blogs που είναι παράδεισος
*ελέγξιμης* πληροφόρησης

--
Σεβασμός της ανθρώπινης ζωής και του περιβάλλοντος στην Ελλάδα:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100007_08/07/2007_233651