η Microsoft χάνει την έφεση στην Ευρώπη

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Sep 19 01:06:07 EEST 2007

On 2007-09-19 00:39, ndemou at gmail.com wrote:

> είναι εμφανές ότι δεν την ξέρει όπως είναι και εμφανές ότι δεν έκανε
> και καμία προσπάθεια να μάθει για την είδηση (το αν ζητείται ο κώδικας
> ή το πρωτόκολλο ήταν στα basics της εν λόγω είδησης[1]) και όπως είναι
> προφανές ότι δεν είχε καν στοιχειώδη εξοικείωση με τον τομέα που
> καλύπτει ειδησιογραφικά (αλλιώς δεν θα έγραφε "να παραδώσει κώδικες").

> ας πούμε ότι είμαι συντάκτης:
> * έστω ότι θεωρώ ότι ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται => φροντίζω να μην
> αναφέρω τίποτα
> * έστω ότι θεωρώ ότι ο κόσμος ενδιαφέρεται => φροντίζω να μην καλύψει
> [...]

2d20 reality check = 2 (critical miss)

<rant>

Αυτό θα γινόταν σε ένα ιδανικό κόσμο, αν ο συντάκτης είχε όντως τις
απαραίτητες τεχνικές γνώσεις για να καταλάβει ότι αυτό που μόλις διάβασε
είναι ένα μάτσο μαλακίες με κάμποσες κλαπαρχηδιές για γαρνιτούρα, κι
αυτό ακόμα κι όταν δεν είναι copy/paste από ένα άλλο ειδησεογραφικό
ιστότοπο (που είναι σχετικά σπάνιο, από ότι φαίνεται).

Στην πραγματικότητα αμφιβάλλω αν οι συντάκτες που είδαν τα εν λόγω
κείμενα τα διάβασαν, κι αν τα διάβασαν διατηρώ σοβαρές επιφυλάξεις
σχετικά με το πόσο _κατάλαβαν_ τι είναι αυτό που διάβασαν.  Το πολύ πολύ
να είπαν ένα μουρμουριστό "Μμμ, ναι, δεν είναι άσχημο.  Πότε θα το έχεις
δώσει στον τύπο που ανεβάζει τα κείμενα να το βγάλει στον αέρα;  Μπορείς
να το 'χεις σε 2 λεπτά έτοιμο, γιατί το τάδε.gr το έχει βάλει ήδη;"

Δυστυχώς...

Από κάτι τέτοια άρθρα, τα οποία τουλάχιστον μπορώ ο ίδιος να δω αν είναι
ποιοτικά γραμμένα, είναι που έχω αμφιβολία αν έστω και ΜΙΑ πρόταση πέντε
λέξεων στις εφημερίδες και τα online sites έχει όντως κάποιο ψήγμα
σύνδεσης με την πραγματικότητα, και δεν είναι απλά ένα προχειρογραμμένο,
άθλιο, ανορθόγραφο και ασύντακτο κατασκεύασμα που φτιάχτηκε μόνο και
μόνο επειδή "φαίνεται καλά στο Dreamweaver" ή, ας πούμε "γεμίζει ωραία
την πάνω-αριστερή στήλη στο InDesign".

</rant>