Re: 2 ADSL modems στην ίδια γραμμή

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Mon Sep 17 15:16:18 EEST 2007

On 9/17/07, Harris Kosmidhs <hkosmidi at laboratorium.gr> wrote:
> [...]
> Έχουν βάλει ADSL και το modem ([...])
> είναι στην γραμμή του 1ου ορόφου. Αν βάλουν ακόμα
> ένα modem στον 4ο όροφο θα υπάρχει πρόβλημα;

Ναι, δεν θα παίξει κανένα απο τα δύο

> [...] το wireless νομίζω δύσκολα θα πιάσει μέσα απο 3 ορόφους.

αν πιάσει απο το ισόγειο στον 3ο θεωρήσαι τυχερός - στον 4ο δεν θα πιάσει

> ΥΓ: Καλωδίωση είναι μάλλον δύσκολο να κάνουν,

αν "πιάνει" το χέρι σου τότε μερικές φορές η καλωδίωση είναι πιο
εύκολη απο ότι νομίζει ο κόσμος. Αν δεν είναι τότε πας για 2 access
points (ένα σε κάθε διαμέρισμα) ενωμένα με ένα UTP (τοποθετείς τα AP
κοντά στο φωταγωγό ή στο μπαλκόνι για να είναι απλό να τα ενώσεις με
το UTP). Προσοχή τα AP να υποστηρίζουν σύνδεση μεταξύ τους.

--
Σεβασμός της ανθρώπινης ζωής και του περιβάλλοντος στην Ελλάδα:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100007_08/07/2007_233651