2 ADSL modems στην ίδια γραμμή

Alexandros Kosiaris alex at noc.ntua.gr
Mon Sep 17 15:04:56 EEST 2007

Giorgos D. Pallas wrote:

> Η κοπέλα να σερφάρει θέλει μάλλον απλώς, όχι να πάρει PhD στα δίκτυα ;-)

Για αυτό είπα στο τέλος απλά να κρεμάσει το καλωδιάκι.. Ηθελα να πάρω
και το βραβείο της πρωτότυπης, εφικτής λύσης, αλλά και να μην βγω
τελείως εκτός. ;-P .(Και την πίτσα σωστή και το σκύλο χορτάτο)

Από την άλλη μπορούμε να ακολουθήσουμε και το γνωστό μότο
"Every user is a potential developer" και να την σπρώξουμε στο όλεθρο
μας. Βέβαια δεν νομίζω ότι θα συμφωνήσει αλλά....

--
Alexandros Kosiaris 	Network Management Center , NTUA
e-mail : alex at noc.ntua.gr
Public Key Fingerprint :
D6B1 0634 BE65 719C 6C95  7492 8201 4B46 C478 F074