ΦΙλικά ADSL modem για linux ;;
Πρεκατές Αλέξανδρος
aprekates at gmail.com
Thu Sep 13 18:32:07 EEST 2007
Στις 14-09-2007, ημέρα Παρ, και ώρα 13:02 +0300, ο/η V13 έγραψε:
> On Thursday 13 September 2007, Πρεκατές Αλέξανδρος wrote:
> > Στις 13-09-2007, ημέρα Πεμ, και ώρα 15:25 +0300, ο/η Giorgos Keramidas
> >
> > έγραψε:
> > > On 2007-09-13 10:29, Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr>
> wrote:
> > > >Πρεκατές Αλέξανδρος wrote:
> > > >> ''Μια λανθασμένη θεωρία είναι καλύτερη από καμία θεωρία''
> > > >
> > > > La8os.
> > >
> > > Μια "λανθασμένη θεωρία" είναι και η φυλετική ανωτερότητα της Αρίας
> > > φυλής, ας πούμε. Δε νομίζω να είναι καλύτερη από "καμία θεωρία" :P
> > >
> > >
> > > --
> > > linux-greek-users mailing list -- http://lists.hellug.gr
> > >
> > :-) Αναφερόμουν στον χώρο της επιστήμης ,σε ένα
> >
> > πλαίσιο που περιλαμβάνει ανθρώπους όπως θεωρητικούς φυσικούς, τεχνικούς
> > κτλ
> > Το να μην έχεις καμία θεωρία για το πώς λειτουργεί κάτι ισοδυναμεί κατά
> > μια άποψη με στασιμότητα γιατί δεν έχει νόημα να εμπλακείς σε διάλογο ,
> > και δεν ευνοείται η κίνηση και η διαπάλη ιδεών που οδηγεί σε ποιό
> > συνεπείς θεωρίες.
>
> Diladi, esy tha sthrizes mia theoria h opoia pisteveis/ksereis oti einai
> lathos, apla kai mono gia na kaneis dialogo? Allo to na apodyxthei meta to
> oti einai lathos kai allo to na ksereis oti einai lathos. Efoson den to
> ksereis den einai 'lathos theoria'.
>
> Genika, mallon mperdeveis to 'mh sosto' me to 'lathos'. To oti den exei
> apodeixtei kati den to kanei lathos, alla oyte kai sosto. An einai lathos
> omos einai sxedon axristo.
>
> > Παραπλήσια ρήση και λίγο καλύτερη είναι και αυτή 'Αυτή η θεωρία δεν
> > αξίζει τίποτα..δεν είναι καν ασφαλμένη' . Την είχε πει ο Rutherford
> > νομίζω όταν του παρουσίασαν μια θεωρία που δεν έβγαζε κανένα νόημα.
> > Δεν ήταν δηλαδή επαληθεύσιμη και άρα μη παραγωγική στην εξεκτική διαπάλη
> > των θεωριων... :-)
>
> Mallon to metafrazeis ligo lathos ayto. To oti den exei noima shmainei pos
> den mporeis kan na apodeikseis oti einai lathos me epixeirhmata, giati den
> mporoyn (h den yparxei noima) na yparksoyn epixeirimata se kati toso lathos.
> P.x. "1 mhlo kai 3 aytokinita tha breksei eftasa" h "To Web einai ena
> protokolo paragogis froyton" klp...
>
> > chomwitt
> <<V13>>
Υποθέτω ότι υπάρχουν θεωρίες που καλύπτουν ολοκληρο το
φάσμα της επαληθευσιμότητας από το ένα άκρο (ανοησίες που ούτε καν
βγάζεις νόημα) και στο άλλο άκρο αυτές που πολύ έυκολα τις
επαληθεύεις.(πετάει ο γάιδαρος)
Ανάμεσα στα δύο άκρα κινούνται ένα πλήθος θεωριών,προτάσεων που απαιτούν
κόπο και εργασία-ενέργεια που κυμαίνεται σε ένα συνεχές.(λίγο , πολύ
κλτ)
Αυτό ,που αν κατανοώ σωστά ,θέλουν να πούν αυτές οι ρήσεις είναι ότι οι
επιστήμονες σε κάθε κλάδο επιβάλεται ,και είναι δημιουργικό ,να έχουν
θεωρίες τις οποίες να τις στηρίζουν με σθένος (να μην αλλάζουν άποψη με
το παραμικρό) ώστε
οποιαδήποτε νέα θεωρία και οι θιασώτες της θα πρέπει να εργαστούν σκληρά
για να αποδείξουν στους υπόλοιπους ότι η νέα θεωρία είναι ποιό συνεπής
με τα γνωστά γεγονότα και άρα είναι χρήσιμο να υιοθετηθεί.
Πχ η θεωρία του Κοπέρνικου ή της Σχετικότητας, πλεον τις θεωρούμε
σαν αληθείς αλλά τα βιβλία της ιστορίας της επιστήμης αναφέρουν ότι
χρειάστηκαν να περάσουν χρόνια για να γίνουν αποδεκτές από την ευρύτερη
επιστημονική κοινότητα.
Άρα ο Rutherford προτιμάει-εκτιμάει-σέβεται μια θεωρία που
έχει αποδειχτεί ότι είναι λάθος (γιατί αυτό σημαίνει ότι είχε την
ποιότητα (ορολογία, συνέπεια κτλ) που εκτιμάει ένας φυσικός, δηλαδή τους
παρακίνησε να δουλέψουν στο εργαστήριο για να την επαληθεύσουν) , απο
μια θεωρία
που συλλήφθηκε στα πρόχειρα για χάρη εντυπωσιασμού πχ και δεν θα
περιείχε καν τέτοια στοιχεία επαληθευσιμότητας και άρα θα την
αποστρέφονταν έναν φυσικός του κύρους του.
Στο πλαίσιο αυτό ,όχι δεν θα στήριζα μια θεωρία που ξέρω ότι είναι
λάθος , αλλά θα δεχόμουνα να συζητήσω ακόμα και μια θεωριά που φαντάζει
κουφή και μη σύνηθης , μια θεωρία που με βγάζει από την νιρβάνα της
ικανοποίησης ότι κατέχω την αλήθεια,εφόσον ο συνομιλητής έχει να
προτείνει μια διαδικάσια , έρευνα , πειράματα προκειμένου να
διαπιστώσουμε αν πράγματι έχει μεγαλύτερη ερμηνευτική δύναμη η θεωρία
του.
Πχ η πρόταση:' Τα ιδιωτικά ΜΜΕ στην Ελλάδα τα τελευταία 18 χρόνια έχουν
συμβάλει στην άνοδο της ανεργίας και της φτώχειας στην Ελλάδα'
Αυτή είναι μια πρόταση που άπτεται της κοινωνιολογίας και της
οικονομικής επιστήμης και παρόλο που μου ακούγεται τρελή και χαζή
θα δεχούμουνα ευχαρίστως να τη συζητήσω γιατί είναι επαληθευσιμη.
Πχ μετά από μια διαφημιστική εκστρατεία της τάδε πολυεθνικής επίπλων
μπορούμε να δούμε πόσο έπεσαν οι πωλήσεις μια ελληνικής βιοτεχνίας
επίπλων κτλ.
Ή η πρόταση:' ´Η κοινότητα του ελεύθερου λογισμικού θα αύξησει την
επιρροή της στην κοινωνία όταν επιλύσει το τεχνικό πρόβλημα της
ανταποδοτικότητας της εθελοντικής εργασίας(η οποία σε βάθος χρόνου
απομακρύνει παραγωγικές δυνάμεις του κλάδου με την ενασχόλησή τους με το
ελλακ) με νεά έξυπνα εικονικά χρηματοπιστωτικά μεσα.' Είναι μια πρόταση
που επίσης άπτεται οικονομικης,πληροφορικής και κοινωνικών επιστημων
και την εκτιμώ γιατί περιέχει επαρκή στοιχεία επαληθευσιμότητας παρόλο
που δεν την θεωρώ σωστή. Πχ θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε πιλοτικά
έναν ιστότοπο όπου θα προσφέρονται συμβουλές και έρευνες για ελλακ αλλά
κατόπιν μιας μικρής συνδρομής μελών και να διαπιστώσουμε μετά από
εύλογο διαστημα αν αυξήθηκε η επιρροή των ατόμων που συμμετέχουν στη
δημιουργία της εξετάζοντας μια πληθώρα παραγόντων διαφορετικής βαρύτητας
όπως πλήθος συνδρομητών , πλήθος διακινούμενου ελλακ λογισμικού, επίπεδο
ζωής των συμμετεχώντων κτλ.
..in GNU/Linux we trust!
chomwitt.
ΥΓ: Δεν λαμβάνω τα δικά μου μηνυματα που στέλων στη λίστα. Κάνω κάτι
λάθος; Χρησιμοποιώ evolution .
More information about the Linux-greek-users
mailing list