ΦΙλικά ADSL modem για linux ;;

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Sep 13 17:13:14 EEST 2007

On 2007-09-13 16:58, Πρεκατές Αλέξανδρος <aprekates at gmail.com> wrote:
>Στις 13-09-2007, ημέρα Πεμ, και ώρα 15:25 +0300, ο/η Giorgos Keramidas
>έγραψε:

> :-)  Αναφερόμουν στον χώρο της επιστήμης ,σε ένα
> πλαίσιο που περιλαμβάνει ανθρώπους όπως θεωρητικούς φυσικούς,
> τεχνικούς κτλ.
>
> Το να μην έχεις καμία θεωρία για το πώς λειτουργεί κάτι ισοδυναμεί
> κατά μια άποψη με στασιμότητα γιατί δεν έχει νόημα να εμπλακείς σε
> διάλογο , και δεν ευνοείται η κίνηση και η διαπάλη ιδεών που οδηγεί σε
> ποιό συνεπείς θεωρίες.

Χεχεχε, οι "ρήσεις" και οι "παροιμίες" είναι ωραίες για να κλείνει
κανείς εκθέσεις ιδεών, αλλά έχει πλάκα που για κάθε μία από αυτές
μπορείς να βρεις πάντα τουλάχιστον τα εξής:

  * Μια αντίθετη νοηματικά

  * Ένα αντιπαράδειγμα

:)

> Σχετικά με το adsl modem να πώ ότι όταν έλεγα για επιφυλάξεις σχετικά
> με την ευκολία 'εγκατάστασης' εννοούσα κατά την εγκατάσταση του
> λίνουξ.Δηλαδή αν σε μια καινούργια εγκατάσταση (από dvd) του λίνουξ
> (μόνο του στον σκληρό) ο πυρήνας  θα δεί και θα ρυθμίσει μόνος του το
> adsl modem που (και αυτό είναι  θα είναι καινούργιο) ώστε να συνεχίσει
> κατόπιν η εγκατάσταση πακέτων από καθρεπτισμό.  Δεν έχω ιδέα πως
> γίνεται ενεργοποίηση  adsl γραμμής αλλά λογικά δεν πρέπει να βάλω
> κάποιους κωδικούς;

Αν το modem έχει Ethernet ports και υποστηρίζει DHCP, και είναι ήδη
ρυθμισμένο σωστά(ΤΜ), δε χρειάζεται καν ρυθμίσεις.  Οι περισσότεροι
Linux installers σε ρωτάνε π.χ. κάτι σαν:

    "Θέλεις να χρησιμοποιήσεις DHCP για το δίκτυο;"

Αν πεις "ναι" και είναι σωστά ρυθμισμένο το DHCP του modem/router,
τέλειωσες.  Δε χρειάζεται, στο  99% των περιπτώσεων, καμία άλλη ρύθμιση.