ΦΙλικά ADSL modem για linux ;;

Πρεκατές Αλέξανδρος aprekates at gmail.com
Thu Sep 13 16:58:01 EEST 2007

Στις 13-09-2007, ημέρα Πεμ, και ώρα 15:25 +0300, ο/η Giorgos Keramidas
έγραψε:

> Μια "λανθασμένη θεωρία" είναι και η φυλετική ανωτερότητα της Αρίας
> φυλής, ας πούμε.  Δε νομίζω να είναι καλύτερη από "καμία θεωρία" :P
>

> --

:-)  Αναφερόμουν στον χώρο της επιστήμης ,σε ένα
πλαίσιο που περιλαμβάνει ανθρώπους όπως θεωρητικούς φυσικούς, τεχνικούς
κτλ
Το να μην έχεις καμία θεωρία για το πώς λειτουργεί κάτι ισοδυναμεί κατά
μια άποψη με στασιμότητα γιατί δεν έχει νόημα να εμπλακείς σε διάλογο ,
και δεν ευνοείται η κίνηση και η διαπάλη ιδεών που οδηγεί σε ποιό
συνεπείς θεωρίες.
Παραπλήσια ρήση και λίγο καλύτερη είναι και αυτή 'Αυτή η θεωρία δεν
αξίζει τίποτα..δεν είναι καν ασφαλμένη' . Την είχε πει ο Rutherford
νομίζω όταν του παρουσίασαν μια θεωρία που δεν έβγαζε κανένα νόημα.
Δεν ήταν δηλαδή επαληθεύσιμη και άρα μη παραγωγική στην εξεκτική διαπάλη
των θεωριων... :-)

Σχετικά με το adsl modem να πώ ότι όταν έλεγα για επιφυλάξεις
σχετικά με την ευκολία 'εγκατάστασης' εννοούσα κατά την εγκατάσταση του
λίνουξ.Δηλαδή αν σε μια καινούργια εγκατάσταση (από dvd) του λίνουξ
(μόνο του στον σκληρό) ο πυρήνας  θα δεί και θα ρυθμίσει μόνος του το
adsl modem
που (και αυτό είναι  θα είναι καινούργιο) ώστε να συνεχίσει κατόπιν η
εγκατάσταση πακέτων από καθρεπτισμό.  Δεν έχω ιδέα πως γίνεται
ενεργοποίηση  adsl γραμμής αλλά λογικά δεν πρέπει να βάλω κάποιους
κωδικούς;

Εχω επιφυλάψεις γιατί πχ δοκίμασα εγκατάσταση Debian σε υπολογιστή
που είναι συνδεδεμένος με ασύρματο access point (μέσω ethernet) που το
έχω στην βεράντα και συνδέεται με το ασύρματο δίκτυο του δήμου Τρικάλων
και παρόλο που μου έβγαζε κατά την εγκατάσταση το όνομα του δικτύου που
σημαίνει οτι κάτι γινόταν στην συνέχεια κολούσε.
Παραδόξως, αφού είχα τελειώσει την εγκατάσταση από το DVD μετά η
σύνδεση
γινόταν κανονικά (αφού δώσω κάποιους κωδικούς του δήμου μέσα από τον
firefox). Πιθανώς να
μηn υπήρχε τρόπος να μου δείξει μια οθόνη ο debian εγκαταστάτης για
να εισαγάγω τους κωδικούς..
Αυτό βέβαια δεν έχει σχέση με asdl , αλλά μου έμεινε η απορία γιατο
αν μπορούν να γίνουν κάποια πράγματα αυτόματα κατά την εγκατάσταση.
Nομίζω είναι εύλογη η απορία για κάποιν χωρίς καμιά adsl εμπειρία.

Για την ώρα έχω καταλήξει σε ένα levelone WBR-3460A 54MBPS WIRELESS
ADSL2/2+ MODEM ROUTER PSTN .
θα το δοκιμάσω και κατά την διάρκεια καινούργιας εγκατάσταση Debian
και με προπληρωμένη κάρτα και με σύνδεση όταν ενεργοποιηθεί και θα σας
μεταφέρω τις
εμπειρίες μου ,απορίες κτλ.
Το κατάστημα που προτιμώ
δεν μπορεί να βρει/φέρει linksys ή usrobotics ή fritz αλλά ελπίζω να
μην έχω πρόβλημα.

Ευχαριστώ για το γρήγορα feedback των φίλων της λίστας.

..in linux we trust!
chomwitt